Klacht en compliment

Wij vinden het belangrijk dat cliënten tevreden zijn over de aangeboden zorg. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij informeren u graag over wat u kunt doen met uw vragen, opmerkingen, klachten óf complimenten.

Heeft u een klacht over uw ergotherapeut?

Bespreek uw probleem eerst met uw ergotherapeut of de praktijkmanager. Dan kunt u samen zoeken naar een bevredigende oplossing. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren waar het nodig is. Als u het moeilijk vindt uw ergotherapeut rechtstreeks te benaderen, of u komt er samen niet uit, dan verwijzen wij u naar www.klachtenloketparamedici.nl voor de klachtenprocedure.

Heeft u opmerkingen, tips óf een compliment?

Ook die horen we graag! U kunt deze uiteraard persoonlijk geven aan uw ergotherapeut, maar ook kenbaar maken via het klanttevredenheidsformulier of contactformulier op de website.